Hubungi Puan Roslina +017 223 5362

PELAPIK TILAM KALIS AIR

Untuk kanak-kanak yang kerap kencing malam

Anda naik stress bila tilam bau hancing dan busuk pagi-pagi?

Bukan adik-adik lagi,tapi dah masuk tadika dan sekolah.Saya faham,berat nak urus tilam hancing pagi-pagi.Kena jemur tilam yang berat.Kalau tak dijemur,kesian pula dia tidur hari-hari dengan tilam berbau macam tu.

Saya selalu rekemen pelapik tilam kalis air ni untuk ibu-ibu yang ada anak sekolah tapi masih kerap 'terbabas' waktu malam.Habis basah hancing satu tilam.

Puan memang dah tak larat nak jemur tilam pagi-pagi dan hadap tilam kotor.

Puan nak cuba alaskan tilam puan dengan pelapik tilam kalis air ni?

Saya nak cadangkan puan cuba guna pelapik tilam kalis air ni ni supaya puan boleh angkat alas,basuh dan sidai saja keesokan harinya.Kalau anak puan terbabas kencing malam tu.

Anak-anak pun suka bila pakai.Bila kena dengan coraknya...wah,rasa macam dapat cadar baru

Ok jom kita baca supaya FAQ supaya lebih jelas

11 Soalan yang selalu ditanya dan jawapannya

1.Boleh saya tahu apa material pelapik tilam kalis air ini?

Bahagian atas pelapik ini dibuat daripada material cotton.Agak lembut ala-ala baldu sikit.Manakala bahagian bawahnya dari material kalis air TPU.Kedua-dua material ini di laminate bersama.Jadi anda dapat material jenis sejuk di bahagian atas dan jenis kalis air di bahagian bawah.

2.Pelapik tilam kalis air ini tutup seluruh tilamkah?

Ya.Pelapik ini menutupi seluruh bahagian atas tilam anda.Disetiap penjuru tilam ada terdapat getah yang boleh disangkut pada setiap penjuru.Bila anak anda tidur,pelapik tilam ini tak bergerak-gerak dan kekal pada tempatnya

3.Panas tak pelapik tilam kalis air ini?

Tidak panas Puan.Ramai yang ingat ianya daripada getah atau plastik dan fikir ia panas.Tapi fabrik atasnya jenis tak panas.Di bawahnya baru plastik a.k.a TPU kalis air

4.Kalau tidur berbunyi-bunyi tak plastik di bawah tu?

Tidak berbunyi.Ianya melekat pada material diatas.Tidak berbunyi seperti tidur di atas lapik meja

5.Boleh terangkan bagaimana nak basuh?

Seeloknya puan gunakan cucian tangan untuk menjaga material TPU (kalis air) di belakang alas tilam ini.Cara-cara membasuh bila alas tilam basah dek kencing

  • Rendam sebentar dengan sedikit sabun
  • Bilas dan perah
  • Sidai di ampaian seperti biasa.

Disebabkan alas tilam ini tidak berat dan kalis air.Ianya cepat kering.Sidai waktu pagi,sudah boleh diangkat pada waktu tengahari

6.Boleh basuh pakai mesin tak?

Tidak digalakkan.Kalau nak juga guna mesin,basuh bersama selimut atau kain-kain lain.Tujuannya supaya pelapik tilam ni tidak di 'spin' dengan keras sampai rosak material 'waterproof'nya

7.Pelapik tilam ni sekali dengan sarung bantal ke?

Tidak puan.Cuma pelapik tilam kalis air sahaja

8.Berapa pilihan saiz dan corak?

Ada 3 plihan saiz : SINGLE,QUEEN dan KING.Setiap saiz muat menutup seluruh permukaan tilam anda.

9.Nak tengok pilihan corak dan macam mana saya nak tahu corak apa yang ada?

Boleh terus check di website saya www.littlemunas.com

10.Berapa harga pelapik tilam kalis air ni?

Jenis plain (kosong)

Single RM50
Queen & King RM60

Jenis bercorak

Single RM55
Queen & King RM65


11.Saya lebih yakin untuk beli secara offline.Di mana saya boleh dapatkan ye kalau saya tak tinggal di Selangor?

Tak de masalah puan.Hubungi pengedar-pengedar yang berhampiran dengan tempat puan

Tasek Gelugor,Penang :Nurazura Shafie 011 1541 5122

Pendang,Kedah : Norsiah 017 469 9805

Bukit Jambul,Penang : Cikgu Zulina 017 733 1127

Perai,Penang : Zaharah 017 402 9232

Tapah,Perak : Zariyah 013 446 4476

Putrajaya : Siti Hanani 012 249 9489

Subang Bestari,Selangor : Sharifah Nur 017 982 9411

Seri Kembangan, Selangor : Iza 017 877 3460

Kuala Terengganu : Fizah 019 983 1184

Kuantan,Pahang : Kasmawani 018 900 2830

Bentong,Pahang : Amiera 016 771 5382

Seremban,Negeri 9 : Rus Inda 017 699 1054

Batu Pahat,Johor : Shaidah 012 700 8791

Pontian,Johor : Wani 012 301 7768

Kajang,Selangor : Cikgu Dila 013 644 8698

Gombak,Selangor : Cikgu Dya 013 360 8677

Bangi,Selangor : Fatimah 019 305 9942

Kota Bharu, Kelantan : Nabahah 016 922 4919

Marang, Terengganu : Dina 014 840 3265

Apa kata ibu-ibu yang dah guna pelapik tilam untuk anak mereka yang kerap kencing malam

Puan Nadiah Suhaidi dari Bangi,Selangor

Bagaimana nak buat belian?

Pilih corak kegemaran anda dan beli di www.littlemunas.com/shoppe

Hubungi Puan Ros : 017 223 5362 atau pengedar terdekat anda

Walk in ke Butik About Umi&Baby, 40150 Shah Alam

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.