Lifestyle

Muqaddam dulu-dulu

muqaddam-plastik-44

Kenangan mengusik jiwa.Dulu ibu-ibu ada yang pernah tengok atau pernah guna muqaddam plastik ni kan?Waktu saya mengaji sekitar 1990 masih menggunakan muqaddam kertas.1-2 tahun dalam jangkamasa tu saya dah mula nampak juniors (ewah!senior sangatlah aku) guna muqaddam ni.

muqaddam-plastik-11

Zaman dah berubah sekarang,ada yang guna kaedah iqra,furqan,al baghdadi…semua datang dengan sistem dan buku masing-masing.Tapi bagi ibu-ibu..muqaddam ni lah yang jadi kenangan.Rasa nak tunjuk,dulu mummy guna muqaddam ni lah.Lepas tu naik quran besar,buat pulut kuning…oh..RINDU!

Nama pun kanak-kanak..kalau yang material kertas tu..lunyai.Terkopak.Kena air jadi basah dan kembang.Jadi mungkin sebab itu lah muqaddam dengan material plastik ini direka.Lepas tu dapat sambutan yang menggalakkan.

muqaddam-plastik-33

Keistimewaan Muqaddam Plastik

+Tahan lasak
+Susah koyak
+Lap saja jika basah.

Saya rasa ibu-ibu lebih arif lagi mengenai keistimewaan muqaddam plastik ini kan?

Harga dan cara pembelian

HARGA RM15

Kos pos RM6
Atau boleh terus collect di Butik kami;
Butik About umi&Baby,Seksyen u5,Shah Alam

SMS/Whatsap 017 223 5362

Belian melalui website www.littlemunas.com

map aub

(Visited 355 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge